tirsdag 15. desember 2009

Julegaver på forskudd!




Elsker lysene fra Lene Bjerre....og ble kjempe glad da jeg fikk de i førjulsgave...nesten litt synd at ikke de grå båndene rundt lysene kan være på hele tiden.... 


Og så fikk jeg brødboks fra Udesen...har kaffe og te i fra før og har lett og lett etter brødboksen...så fikk jeg den i julegave....! Jiiippi! Som jeg har sagt tidligere så reiser vi bort. Så jeg fikk mine julegaver i helgen! Nå er det kun noen få dager tils vi sitter på en strand i Thailand.....forresten skal vi feire nyttårsaften i Malaysia. Åååå jeg gleder meg. Tusen takk for alle koselige kommentarer. Her går dagene i ett, så jeg har vært litt dårlig å legge i fra meg spor! Men jeg skal ta meg en liten runde i kveld! Ha en fin kveld alle sammen!
post signature

14 kommentarer:

  1. heihopp.. gud nå måtte jeg også le ja. herreguuud husker du endene?? vi hadde gule og burgunder røde og ALLE hadde fått sløyfe rundt halsen.. og de kuene.. herremin.. jeg skal jammen spørre de jeg vet jeg ga litt kuer og kranser til hvor i pokker de er.. maken.. de bør opp på veggen igjen ja.. hoho!!

    SvarSlett
  2. Jeg har fårr beskjed i butikken hvor jeg kjøper Bjerre lys at man kan ha på plasten rundt. Man bare klipper av den etterhvert som det brenner ned. Det fungerer veldig fint. da renner ikke lysene heller

    SvarSlett
  3. åsj..disse var fine:)
    nydelig brødboks.
    du må ha god tur og kos dere skikkelig:)
    *god jul*.klem:)

    SvarSlett
  4. De sølv lysene har jeg og,de er kjempe lekre!!!
    Og du er heldig som har fått sååå flotte ting i julegaver..
    Enn så koselig å feire jul i malaysia....gosh tenk på strand,sol,varme,bading,god kald duggfrisk pils .osv....Du må kose deg masse ,masse,masse!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  5. De lysene har jeg å siklet på, men enn så lenge så har jeg klart å holde meg i skinnet.. hihi..!
    Koselig med julegaver, kos deg på tur!
    Klem Heg

    SvarSlett
  6. DE var LEKKER....Så heldig du er JULEGAVER nå og så SOL OG VARME.....NYT DET MASSE....VI MÅ LÆRE OSS Å LEVE I NUET....GOD TUR ...OG GOD JUL =)
    Måtte 2010 bli et spennende år!!

    Tusen takk for kommentaren....=)

    SvarSlett
  7. Hva i alle dager er det du sier til alle de som skal kjøpe gaver til deg hi hi :) Ser ut som både din mor og dine venner bare VET hva du ønsker deg til jul :) Lager du lister med butikknavn, og varenummer med beskrivelse som ønskeliste? HI hi.. Du får jo bare så lekre gaver!! Det er akkurat som om de har 'brutt seg inn' i min ønskeliste, og kjøpt det til deg i stedet. Fnis :)

    Du er heldig!! Håper du vet det :) hi hi

    Ha en deilig kveld!!

    Lille LiljeHvit :)

    SvarSlett
  8. Ooh och ååh, vileka häärliga silvriga ljus!!! Och brödlådan! Underbara julgåvor du fått!!!

    Ha en underbar semester lyckans dig!

    En stor kraaam fra mig!

    SvarSlett
  9. Det der hørtes ut som min drøm;)) Først gaver FØR tida, så sol og varme i RETT tid!
    Heldige du;)
    Nydelige julegaver!Både lysestakene og brødboksen var flotte!
    Ønsker deg en fantastisk, begivenhetsrik,oppladende tur til Thailand og Malaysia! Koooooooooooooooooz deg masse!
    Stor klem

    SvarSlett
  10. De var gørrlekre;o))) Og brødboksen var jo også en yummy liten sak..;o)
    Om jeg ikke skulle få somla meg inn hit før du reiser, så håper jeg du får en fortreffelig tur til det fjerne østen, det er så deilig der.
    Masse juleklemmer fra Linda;o)

    SvarSlett
  11. Du er vel mer eller mindre på reisefot du nå. Ned til varmen, mens vi må slite med hvit jul. ;) Håper du får det absolutt fantastisk!!!! :)

    Virkelig nydelige julegaver. Jeg må bare si som lille liljehvit... du må ha dressert dine givere godt! :)

    Stor klem og god reise!

    SvarSlett
  12. SÅ lekre:-)
    Riktig god tur, kos dere!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  13. Kjempelekre!!!!!!!!


    God helg :)

    Vibeke...

    SvarSlett
  14. *Dåååån* For en utrolig nydelig brødboks! Ser den for meg på kjøkkenbenken min også så... Lekkert...!! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails