søndag 20. desember 2009

Kurstilbud!




Vinterens kurstilbud for kvinner


Kurs 1


Hvordan holde kjeft sammenhengende i fem minutter.


- AVLYST: ingen påmeldinger.


Kurs 2


Hvordan få opp panseret på en bil.


- Praktisk veiledning av Martin fra Hankø.

Kurs 3


"Kom til saken". Kurs i hvordan å ikke gå rundt grøten.


- 10 kvelder av fem minutter. Praktiske øvelser.


Kurs 4


Hvorfor ikke ha tingene der de alltid har vært?


- Foredrag av Stevie Wonder.


Kurs 5


Matlaging som svigermor gjør det.


- Avlyst på grunn av drapstrusler.


Kurs 6


Klipping av kredittkort.


- Ta med lommetørkle.






Vinterens kurstilbud for menn

Kurs 1


Hvordan fylle opp et isterningsbrett.


- Steg for steg, med lysbildefremvisning.


Kurs 2


Toalettpapir, er det sant at de gror på dopapirholderen?


- Diskusjonsgrupper.


Kurs 3


Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går


det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar?


- Praktiske øvelser.


Kurs 4


Grunnleggende forskjeller mellom skittentøykurven og gulvet.


- Bildefremvisning og funksjonsbeskrivende diagram.


Kurs 5


Etter middag, kan oppvask løfte seg opp og fly inn til kjøkkenvasken?


- Videoeksempler.


Kurs 6


Hvordan overvinne hjernesvinn når det gjelder å huske bursdager,


årsdag, jubileum, andre viktige datoer og å ringe når


du vet du blir sen.


- Hjernecelle-sjokkterapi og full lobotomi.


Kurs 7


Lære å finne ting, start med å se på de riktige stedene istedenfor


å snu huset på hodet mens du skriker.


- Åpent forum.


Kurs 8


Å gi henne blomster er ikke skadelig for helsen.


- Grafikk og lydopptak.


Kurs 9


Ekte menn spør om veien når de har kjørt seg bort.


- Betroelser fra virkeligheten.


Kurs 10


Er det genetisk umulig å sitte rolig når hun lukeparkerer?


- Kjøresimulator.


Kurs 11


Hvordan bli den perfekte handlevennen.


- Avslapningsteknikker, meditasjon og pusteøvelser.


Kurs 12


Lære å leve: grunnleggende forskjeller mellom mor og kone.


- Online-klasse og rollespill. -----

Ler høyt her...dette har ingenting med interiør å gjøre, men måtte bare dele denne midt i julestria!!!! Kos dere og nyt julefreden;)




post signature

4 kommentarer:

  1. Herlig! Ja, flere kurs som kunne vært aktuelle for oss her i huset.

    SvarSlett
  2. Hehe... jeg melder meg på kurs nr. 3. De andre trenger jeg ikke... tror jeg. ;)

    Tusen takk for fine ord vennen! Setter utrolig stor pris på deg også! Og tror nok vi hadde funnet tonen live også. Og hvem vet? Kanskje sitter vi en dag og diskuterer våre interiørtabber, mannetabber, shoppingtabber, mødretabber, komplekser og all livsvisdom vi har hentet ut av slikt over en flaske vin, mens vi vrir oss av latter. ;)

    Ønsker deg en superduper jul! Og jeg vil savne deg mens du er borte!

    Ps! Jeg har tenkt litt på det... at jeg burde ut og svinge meg litt. Jeg skal tenke på det noen ganger til. Kanskje... for jeg har det rette antrekket i boks iallefall! ;)

    SvarSlett
  3. Hi hi denne var god Linda !! Tror vi kunne hatt bra unbytte av flere kurs her i huset ;)
    Ønsker deg en super dag !!

    -klem fra nord-

    SvarSlett
  4. Ha ha ha!!! Er det morsomste jeg har lest!! fnis... Er det du som har kommet på dette, eller har du funnet det et sted? ha ha ha...jeg ler så jeg griner!!

    Ha en god 1.juledag!!

    Hilsen Ingun :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails