lørdag 19. desember 2009

Juleball 09



Her går dagene i ett.....både med jobb og gjøremål....Men torsdags kveld var det datteren i huset første juleball....!








Hun ble pyntet til alle kunstens regler....





Ettersom jeg har jobbet som negledesigner fikk hun lov til å få negler for anledningen(bruker da materialer som ikke skader neglene på samme måte!)...og hun hadde veldig høye hæler..så hun ravet over meg! Rart hvor fort dem vokser opp! Men jeg gledet meg over hennes forventinger over hennes første juleball, for dette har hun vel snakket om siden sommeren! Morsomt er det i hvertfall. I dag blir det pakking og forberedelser til reisen....lurer på hvor passet mitt er.....! Ha en fin fin lørdag alle sammen og prøv å ikke stress for mye....jula den kommer uansett!  



post signature

3 kommentarer:

  1. Hei. Å for en nydelig datter du har. Hun er vakker og så flott pyntet til juleballet. Forstår godt henne s forventninger. Husket førsta gan min datter skulle på ball. Jeg satte opp håret på 3 veninner siden jeg er frisør. Håper det ble en velykket kveld for henne.
    Har ikke fått med deg at dere skal bort i julen. Hvor går ferden?
    Kos dere i siste innspurt.

    Klem og god helg fra Ann<3

    SvarSlett
  2. For en nydelig datter du har produsert! :) Og ja, tiden går så altfor fort! Jeg synes jeg nettopp hadde en liten gutt og to små babyer, men nå har jeg altså en gutt som blir 15 og mottok velkomstbrev fra skolen til tvillingene. Bare få måneder igjen med barnehage nå. :-O

    Utrolig merkelig, er det ikke... ettersom vi mødre ikke har eldes en dag?! ;)

    Hehe... ja, jeg er litt bekymret for at mor ikke skal klare å holde fingrene fra huset og stadig rette på prinsessens innredningsvalg. ;) Men jeg skal forsøke å begrense meg! ;)
    Og dette klarer du så definitivt, så bare go for it! :) Men en noe dyr fornøyelse er det. Innredningen er blitt like dyr som selve huset, og ennå mangler "jeg" bad, lamper, bilder og diverse assessories. Og dette må jeg til Oslo for å skaffe, evt. bestille fra Danmark.
    Man KAN jo sikkert skaffe litt og litt, men jeg vet ikke hvordan det er med deg... JEG vil helst ha alt på plass hed en gang. Hehe

    Kos deg med reiseforberedelsene! Her er det iskaldt, så skulle gjerne ha vært med deg ned i varmen! :)

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Tack kära "syster" Linda för dina varma ord!!!
    Jag är också så otroligt glad för vår vänskap i
    bloggvärlden, fast vi aldrig träffats!

    Vilken prinsessa du har!

    Ja, tiden, vart tar den vägen? Vi har just tittat på gamla videofilmer på våra döttrar som firar jul då de var 3 år och den minsta 4 mån. Nu är lilla babyn (19år) ute och dansar (eller vad de nu gör på barerna eller nattklubbrna). Den äldre (22 år) sitter hemma hos sig och inreder (vi var just och handlade lite till IKEA).
    Jag tackar och önskar er tillbaka, av HELA MITT HJÄRTA EN FRÖJDEFULL JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
    Sköt om er och kom helskinnade tillbaka!!!!!

    En stor och hjärtevarm kram!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails