tirsdag 11. mai 2010

En prinsesse verdig!

Jeg har lenge vært på utkikk etter et lappeteppe til datteren min med matchende puter til...og jeg har lett langt om lenge og lenge om langt......



Men de fleste forhandlerene tar bare inn 140x200 lappetepper for det er det som det selges mest av.....vel det blir for lite for meg! Jeg liker når det går ned på kanten av sengen....helst helt ned til bakken!  


Men etter 1 års leting fant jeg det perfekte lappeteppet på Princess
og der hadde de målene 240x200....helt perfekt spør du meg;) Og prisen var 599,-. 
Men det blir bedre....på OBS hadde de quilt puter til 39 kr og lappetepper 140x200 til kr 139,- Men teppe hadde de så klart ikke inne når jeg kom, men jeg fikk med meg noen puter....



Så nå regner jeg med at min datter kommer til å sove som en riktig prinsesse;) Hvis det bare ikke ligger en ert under madrassen så.....Ha en herlig dag, solen skinner her!
post signature

12 kommentarer:

  1. Takk for tipset, jeg har selv vært på utkikk etter et lappeteppe til sengen samt puter, men ikke funnet. Nå skal jeg sjekke ut både princess og obs.

    Ha en fin dag!

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. hello,

    very lovly.
    I love the flowerprint.

    greatings from the Nederlands
    send you Conny

    SvarSlett
  3. Nydelige tepper og puter ♥ Helt utrolige priser på de på Obs da! Var ikke så ille med 599,- for det store heller... Gøy og komme over slike ting som man har lett lenge etter:o))
    Tipper frøkna ble glad:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Oj, tack kära Linda för dina ord! Jag måste ta en titt själv på mina idér på bloggen - men inte hittade jag där någonting speciellt? Kanske behöver du ett par nya glasögon?

    Om jag skulle köpa ett lapptäcke här i Finland, skulle jag få betala låångt över 1000Nkr för ett likadant! Så du har nog gjort ett kap!!! Och putene: hääärliga med de små spetsarna eller volangerna!!!!

    Ja, nu skall jag ut, för äntligen lyser solen och det är varmt!

    Klem på dig, söta du!
    -Pia-

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott! Jeg er også på jakt etter lappeteppe. Tror jeg må innom Obs'en i morgen jeg, for å se om de har. :) Var ikke ille pris på det hos Princess heller!

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg synes også det er så fint når teppet henger godt ned på sidene. Synes putene du fant var nydelige også.

    SvarSlett
  7. Nydeli :O)
    tror nok prinsessen blir kjempeglad :O)

    Ønsker deg en herlig helg og en festlig 17. mai :O)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  8. Nydelig teppe! Og for en nydelig stol, med tiden skal en slik inn i mitt hus også. Fin blogg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails