tirsdag 4. mai 2010

På ann igjen!


Dette er det gammle soverommet til min datter. Hadde egentlig tenkt at det bare fikk stå en stund, før jeg gjorde det om til hobby rom. Men......så er vi igang igjen da! Skal bare male det da, ettersom det har blitt noen skader etter bruk av min datter! 


Møbler får heller komme etterhvert. Men jeg gleder meg å få et arbeids rom der jeg kan sitte å pusle med små ting. Det skal også bli et kombinert datarom! Men enn så lenge blir det ihvertfall malt og satt i stand! 

Dette synet møtte meg i dag morges! Tenkte jeg får dra ned til byen senere og kjøpe meg ski! For nå er sommerferien avlyst og det er vinterferien som står for tur! God jul alle sammen;)
post signature

7 kommentarer:

  1. Det blir nok fint å få et hobby/data rom.
    Uffda,det var da mye sne. Her i nord er det ikke noe som har lagt seg,heldigvis.
    Ha en vidre fin dag.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant!!!!en kan gjerne si god jul....var ute i hagen å jobbet i går, med snøen dalenede ned!!!!Heldige du, som får et så stort hobbyrom, kjekt med eget rom til ting å tang.

    SvarSlett
  3. No rest for the restless. ;)

    I går fikk jeg endelig hentet pakken. Tusen takk skjønningen! Det var jo myyyye! :) Nå skal jeg ha skjerpings på slankingen igjen, etter å ha vært litt (veldig!) slapp sist uke. Men det må jeg innrømme... det var veldig deilig å være slapp med vin og kosemat. Hehe

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Förbaskade väder...det töar här som bäst!
    Jätte fint med ett pyssel/dator rum!!!
    Håll oss "på tapeten" om vad som händer där!

    Kraam/Pia

    SvarSlett
  5. Haha.. skal si det var snø hos dere. Tror vær-gudene har det fryktelig morsomt med oss for tiden!:)
    Gøy med eget hobbyrom! Lykke til med malingen!:)

    SvarSlett
  6. Ja, hva skal man si til all denne snøen?
    Kanskje like greit å finne frem skiene igjen?
    Jeg måtte i alle fall kneppe på hetta på allværsjakka mi da jeg gikk ut i dag.

    Gleder meg til å se hvordan arbeidsrommet ditt blir. Holder på med et selv, men det tar TID.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  7. Hei

    Nydelig blogg du har! Falt for veggfargen på stua di,hvilken farge er det,evt.nummer? Fint om du kunne svart her,har ikke blogg selv.

    På forhånd takk fra Marie:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails