tirsdag 25. mai 2010

Hvis jeg fikk velge....



Nib har en utfordring der vi skal vise vår topp 3! Vel her er min...først og fremst ønsker jeg meg sol! Huset er på vei til å skifte farge, men med all regnet som øser ned fra himmelen så er ikke det så lett.....så kjære Gud, jeg ønsker meg sol, og synes faktisk jeg fortjener det, da jeg har sluttet å røyke!



Videre ønsker jeg meg en busslast med arbeidsomme folk:) Ja for huset er stort og hagen større.....og hvis jeg da fikk sol så tror jeg også at jeg kom til å bli ferdig...



Til slutt ønsker jeg meg en kjekk handyman!!! Han trenger ikke å jobbe så mye da jeg allerede har sol og en busslast med arbeidsomme folk;) Hi, hi! Ha en flott uke alle sammen!    

post signature

9 kommentarer:

  1. Hehe... hvorfor i all verden kom jeg ikke på å ønske meg slikt? I tillegg til karet, stolene og hengekøyen altså. For da kunne jo jeg henge og slenge i hengekøyen mens arbeidslaget sto på, så kunne de etter tur ta en pause i stolene, og på kvelden kunne jeg og handyman ta et romantisk bad...! Det hadde vært noe det! :)

    Går i husmaling og hage her også. Ja, nå ser det verre ut enn noengang! ;) Skal vise et glimt i morgen, men advarer; Det er ikke noe pent syn!
    Hehe

    Stor klem

    SvarSlett
  2. hehe.. Artige ønsker du har! Håper du får de oppfylt :))
    Ha en vidre fin kveld!
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  3. Herlig vri på ønskene. Tror vi alle kunne ønsket oss dette :)

    Håper ønskene dine går i oppfyllelse.

    Her skinner solen nå :)


    Tove

    SvarSlett
  4. Hihihi, der snakker vi virkelig "øverste hylle" også ja!! ;)

    SvarSlett
  5. Artige ønsker, håper de blir oppfylt ;)
    Jeg tar gjerne en kjekk handyman jeg også, som kan hjelpe meg mens samboern er på jobb *fnis*

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Det var inga tokiga önskningar det inte!!! Skulle man få en sådan handyman, tror jag inte det störde i fall det skulle regna.... ;)

    Lycka till! Och GRATTIS för att du slutat röka! Det är ett av de godaste beslut, man kan göra!

    Kraaam!!!
    -Pia-

    SvarSlett
  7. Hehe... morsomme ønsker:)
    Jeg krysser fingrene for at du blir bønnhørt:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Hi hi hi. Du fortjener ALT sammen på ønskelisten. Det føles godt å være tilbake. Klem

    SvarSlett
  9. Går det an å være så heldig ja, med alle de brukttingene..gjett om de blir fine når du har fått malt litt!
    Den hvite stolen var jo også kjempelekker!

    Nicco

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails