torsdag 20. mai 2010

Et lite eventyr:)



Ååååå for en lykke.....noen ganger kan man ha så flaks at man kan begynne å lure...men så tenker jeg at det alltid ordner seg for snille jenter;) Men her om dagen hadde jeg ihvertfall en slik dag, da alt kom ramlende i fanget mitt....det startet på søppelfyllinga!!!

Jeg fant, jeg fant skrek jeg! Hva fant du nå spurte min mor....Jeg fant en grønn tallerkenhylle.....fysj, hva skal du med den???? Åååå svarte jeg, den kan bli fin! Bare litt hvitmaling og den blir som ny;)






Senere på dagen, i en garasje et annet sted(som min mor visste om, hun hadde fått stolene av en venninne) Jeg fant, jeg fant skrek jeg!!! Hva fant du nå???? Jeg fant 4 gammle kjøkkenstoler!!! Fysj, hva skal du med de? Ååååå svarte jeg, mine nye finn.no stoler henger i en snor, disse er gammle men mer solid! Bare man vasker,limer,pusser,maler,pusser og maler litt til så blir de som ny....så disse tar jeg da med meg;)    
  


Og så på slutten av dagen kom vi til en gård(der tanta mi bor) og ved låven stod et gammelt melkespann....Jeg fant jeg fant skrek jeg!!!! Hva fant du nå???? Et gammelt rusten melkespann!!!!Fysj, hva skal du med? Åååå dette kan bli fint! Må bare pusse vekk rusten og male det med antirust maling så blir det som ny og kan stå hjemme hos meg på trappa mi med en blomst i..;)


Så vips så hadde jeg 3 gratis ting på en dag! Snipp snapp snute nå var mitt lille eventyr ferdig men ønsker dere alle en deilig dag:)




post signature

11 kommentarer:

  1. Så flaks du hadde da! Tror jeg må begynne og bli med på søppeldynga jeg også! :)

    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Det er jammen meg hærlig med slike gode dager hvor man føler at man er i en god steam....:)

    SvarSlett
  3. For ein fantastisk flott dag du har hatt.
    Så mange fine skatter på ein og samme dag. :)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  4. wow, skal si flaksen er kommet din vei:)blir vel knallfint!
    Husk lotto til helga og da:) hehe

    SvarSlett
  5. Herlig historie og godt skrevet :) Smiler stort her..

    For noen kupp -er så deilig når alt bare klaffer!

    Nyt kuppene og ha en fin helg!

    Tove

    SvarSlett
  6. Her er det absolutt potensiale ja! Grattis med fine funn. :) Gleder meg til å se resultatene etter hvert!

    SvarSlett
  7. He he, det hender at man kan bli rik på å være litt Askeladd;)
    Gratulerer men flotte funn!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  8. Jøss, så flaks du skulle ha på en dag som denne :) Og ikke bare denne!... jeg leste om den dagen du var på fyllinga og fant en del andre skatter også. Gjelder å ha øynene åpne skjønner jeg. Jeg er så svimmel, så jeg får dessverre ikke med meg sånt :D

    SvarSlett
  9. For et herlig lite eventyr! Og kjekt å høre fra deg igjen! :)

    Hadde et bittelite eventyr jeg også, sist uke. Da hadde vi kontainer i nabolaget og ene naboen kastet en slik herlig liten 50- talls barneseng som man kan dra ut i lengden. Dessverre fikk den en skade da den ble kastet, men jeg hadde ikke hjerte til å la den gå i bosset, så den ble fisket opp igjen og skal fikses med kjærlig hånd. Ellers ramponert vil kanskje noen si, for jeg har planer for den som innebærer sag. Huff da! ;)

    Herlige funn vennen! Gleder meg til å se hva du får ut av dem!

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Heldiggris !!! men du...jeg hadde latt melkespanna være rusten jeg :)

    SvarSlett
  11. Härliga, ljuvliga, gudomliga, underbara stolar!!!! Jag vill också ha likadana!!!!! Ååååh!!!
    Och talrikshyllan som vit....HUR KAN DU HA EN SÅDAN TUR?????????????????????????

    Men, du förtjänar dem!!!!!

    Kraaaaaam/Pia

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails