fredag 28. mai 2010

Løpetid eller?


Hmmm....har jeg kommet i midlivskrisen?? Eller har jeg rett å slett fått "løpetid"....hi hi! Noe må det være, jeg som alltid har vært fan av å se på tv'en og kose meg i sofan. Men det var på tide å gjøre noen valg her i livet.... og det gjelder å finne sin form for trening som fungerer for deg:) Men jeg hadde aldri trodd at det skulle bli løping på meg..!


Jeg er utrolig glad i gå turer, så da min datter foreslo å bli med på en løpetur (som jeg ikke har gjort på 16 år) ja så var det gjort! Dette var både deilig og befriende! Nesten som jeg ikke tror hva jeg selv skriver her;)  

Nå har jeg kjøpt meg løpesko etter å løpt på dårlig gammle joggesko en stund, og disse skal prøves i kveld:) Og så har jeg kjøpt meg roser! Har jo ingen mann, så da får jeg kjøpe selv;) Men snart kan jeg begynne å løpe etter dem eller kanskje løpe fra;) Ha en fin fredags kveld! See u 

post signature

8 kommentarer:

  1. hihi:) god løpetur spreka:) vet jo aldri hvilke mannlige smukkaser som er ute å løper, så hold øynene åpen, så kanskje du slipper å kjøpe blomter selv også etterhvert:)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Jeg fikk joggesko i gave for en stund siden (og treningsbukse + treningstopp), men jeg tok ikke hintet, så ingen av tingene er brukt. ;) Kanskje jeg skal gjøre som deg og pynte bordet med dem? :)

    Stå på snuppa! Og som Audhild tror jeg det er mange spreke menn ute og løper. Du får øve deg på å snuble på en troverdig måte, for det burde da være et godt triks for å få dem i tale. :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Oj, gratulerer för din beslutsamhet att börja löpa!!! Jag har TÄNKT på det i flere år...

    Så finfint gesterummet ser ut nu! Skåpen som hängde ovanför huvudet skulle jag ha varit rädd för:tänk om de trillat i huvudet när man sov?!

    Sköt om dig Linda!

    KRAAAM!
    -Pia-

    SvarSlett
  4. Så koselig å lese, jeg har også gjenopptatt joggingen ;)
    trodde ikke knærne skulle holde,meeen det gjorde de. Og jeg nyyyyyter løpetiden :) hi hi (misforstå meg rett nå)

    Ha ei riktig fin helg Linda !!

    Klem fra Maren.

    SvarSlett
  5. Ja, ikke sant det er deilig og befriende å løpe?! :) Grattis med nye joggesko, godt valg! Tenker de skal få slitt seg ut nå som du har fått løpetid. ;)

    Nydelige roser, forresten. Koselig å kunne kjøpe inn en bukett til helgen i blant.

    Pernille:)

    SvarSlett
  6. Det er sprekingen sin det, så flott at du har funnet din form for trening =)

    God løpetur!
    Klem Klem.

    SvarSlett
  7. Så flink du er...........Kansje jeg møter på deg på Linna,der løper nemlig jeg.Koser meg med fugle kvitter og stillhet.
    Lykke til med nye sko.
    God helg

    SvarSlett
  8. Ah, elsker Asics joggeskoene! God tur! ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails