søndag 30. mai 2010

Skiftende bris og fare for regn...


Nei, jeg har ikke pakket inn huset for å ha en suprise party for nabolaget........og jeg har heller ikke fått pakket inn huset for å campe...




Men når ikke værgudene er med oss så må man bare ty til alternativer!

Det ser ut som et slagmark på utsiden nå, men den ny malte veggen er pakket inn for å unngå regnskur på seg;) Regner med at dette ikke blir noe trend her i interiørverden, heller ikke her i gården! Men det skal bli deilig å bli ferdig:) Ha en fin fin søndag og så håper jeg dere slipper regn! Stor klem   

post signature

9 kommentarer:

  1. Ikke dumt! Jeg har nettopp beiset terassen IGJEN fordi det begynte å hagle (!!) rett etter jeg var ferdig første gang. Skulle filleristet disse værgundene litt, for nå er det vår, ja nesten sommer! Virker ikke som de har forstått det helt. :S

    Klem

    SvarSlett
  2. Uffda! Da krysser vi fingrene for at det ekle været drar et annet sted. Jeg hadde hageplaner i dag, men tror nok det bare er å glemme.

    Ha en kjempe fin dag! Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Oh, dette MÅ jo bare bli en trend, jeg skal i alle fall pakke inn mitt hus! :P

    SvarSlett
  4. Greit å ta forhåndsregler. ;) Huset ser ut til å bli veldig bra da, det skal sies! Hva heter fargen??

    SvarSlett
  5. Så smart...absoulutt en linda trend :)
    Klem snuppa !!

    SvarSlett
  6. Herregud så fint huset ditt blir hvitt,blir jo et helt nytt hus.
    Gleder meg til å se det ferdig.
    Tusen takk for tipset angående lakkering,skal sjekke opp en del forskjellige i morgen.

    SvarSlett
  7. Så fint huset blir! Skjønner at det må pakkes inn..
    Tusen takk for hyggelige ord hos meg. Ønsker deg en fin uke!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  8. Uff,nei håper ikke at dette skal bli neste Trend...Ikke så mye man kan gjøre når værgudene slår til.Det blir iallefall kjempefint.Håper at jeg får link til Innlegget i avisen,for da kan jeg legge det ut og de som har lyst kan gå inn å se.Spent på å se åssen det blir..Ha en flotters dag,klem sissel

    SvarSlett
  9. Ååååh!! Så spännande att få se det färdigt! Förbaskade väder, för det är inte kul och jobba med sådant - i regnväder!

    En stoor KLEM!
    Fra Pia

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails