torsdag 27. mai 2010

Velkommen til mitt nye gjesterom! Før og etter!


Slik så hovedsoverommet her i huset ut når vi kjøpte huset. Det var helt greit, men jeg likte ikke skapene over sengen....det følt ut som å være på camping året rundt;) Nå er det gjort om til gjesterom, så hvis du noen gang kommer på besøk til meg så blir det her du kommer til å sove!   

Alt er nytt i rommet, det var opprinnelig takplater men det er nå byttet ut til fordel til takpanel plater.


Det er lagt gipsplater på alle vegg, som er etterpå tapisert i glatt tapet som er malbar. Fargen på veggen er egghvit, da jeg ønsker det lyst!
Det er satt inn ny skyvedørs garderobe på rommet da den gammle ikke gikk fra vegg til vegg. Denne garderoben var jeg så heldig å arve, da mine foreldrer skulle bytte sin!


Noen av dere har kanskje oppdaget at det ikke er noe møbler i rommet;) og det stemmer. Jeg har vært så heldig å arve en gammel seng, men den gjenstår det masse arbeid med! Så enn så lenge får rommet stå tomt! Ønsker dere alle en kjempe fin helg vakkre damer, hvis vi ikke snakkes før....! 
post signature

19 kommentarer:

  1. Da gleder jeg meg til å se rommet ferdig innredet, for nå har du i allefall et KJEMPE fint utgangspunkt. Lykke til!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Ser kjempe fint ut! Flink du er:-) Veldig lekker lysekrone:-) Ha en fin kveld videre...klem Stinemor...

    SvarSlett
  3. Kjempe fint gjesterom,å blir nok kjempe fint når det blir ferdig innredet.. Glede meg til å se!
    Ha en vidre fin kveld!
    Klem♥Christina

    SvarSlett
  4. Dette ser kjempeflott ut! Det ble mye finere etter oppussing. Lekkert med lysekrone!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  5. Så flotte rommet er blitt. Ingen problem å ta imot gjester her, iallefall ikke etter at senga er på plass.

    SvarSlett
  6. Åh, så flott! Kjempelekkert og innbydende, akkurat slik et soverom skal være:o) Lekker lysekrone! Heldig du er som arvet den flotte skyvedørsgarderoben, slikt er jo kjempedyrt!
    Gleder meg til bildene av sengen kommer:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Takk for invitasjonen! Tar med meg feltseng og kommer i morgen jeg. :)
    Hm... det må visste vente forresten, for i morgen har jeg en date med mureren. Mulig jeg kommer etterpå... når jeg har fått høre hva dette "hagekalaset" mitt kommer til å koste meg. Da skal du ikke se bort fra at jeg tar bena fatt og løper bort fra ansvaret for dette svarte hullet og alle grøftene jeg har skapt i hagen. Godt da å vite at jeg kan søke ly hos deg! Så kan vi drikke hvitvin under presenningene dine? :)

    Dette blir et kjempefint rom vennen!
    Stooor klem

    SvarSlett
  8. Nydelig, lekkert og smakfullt!!!! :D
    KLemmer

    SvarSlett
  9. Så fint det ble. Kjempekoselig. Gjestene dine skal ikke klage over rommet hvertfall :)

    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  10. Wæo, forandring fryder! :D

    SvarSlett
  11. Jeg kommer gjerne på overnatting! Utrolig flott gjesterom, gleder meg til å se den arvede sengen.
    Skyvedørsgarderoben og lysekronen passet godt sammen.

    Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  12. Gleder meg til å se resultatet av sengen ;O)

    SvarSlett
  13. Sååå flott! Kjekt å komme som gjest tiul dere :)

    Nydelig lysekrone.

    Blir spennende å se sengen også.,


    ha en fin helg!

    Tove

    SvarSlett
  14. For et flott gjesterom!
    Koselig blogg du har..legger meg til som følger jeg..
    Ha en fin fredag!
    Klem Nina

    SvarSlett
  15. Det ble kjempe lekkert!!
    Her tror jeg gjestene kommer
    til å trives godt. Nydelig
    lysekrone også... Ha en fin
    fredag og helg som kommer.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  16. FOR en forandring Linda. Kjempe lekkert. Og så kjekt å arve garderobene når de ser sånn ut. Utrolig fine!

    Har du vært i Sør-Korea nå?

    Klem fra Othilie

    SvarSlett
  17. Rommet kommer nok til å bli kjempe fint, og gjestene kommer helt sikkert til å stor kose seg....ha en fin helg!

    SvarSlett
  18. For en stor forandring!
    Gleder meg til å se når det er mer møbler på plass:)
    ha en fin helg, klem:))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails