mandag 27. juli 2009

Adward overraskelse


I dag var jeg så heldig å få hele 2 adwards!!!Hvor heldig kan man egentlig være på en trist regnfull mandags dag....Fikk dem begge i fra Fru Friis, så dere som ikke har vært innom bør absolutt ta en titt! Jeg velger å gi dem videre til;
Brabo fordi hun er så flink til å komme med nyttige tips!
Nina's lille gale verden fordi jeg blir helt matt av alt hun klarer, høygravid som hun er!
Silver Sparkles fordi hun er så utrolig snill og flink!
Elle meller, jeg forteller fordi hun er en herlig dame og er så utrolig flink å sy!
Lindas sylyst fordi hun er lager så vakre puter og er veldig kreativ!
Et glimt av M fordi hun er en herlig og morsom dame!
Rådyrveien fordi det er en dame som jeg setter utrolig pris på!
Niccos hus fordi jeg liker stilen hennes!
Så hvis dere ikke har vært på besøk hos disse herlige jentene så håper jeg dere tar dere en titt innom!Her i huset blir det hjemmelaget pizza og video film mens vi teller ned til ferien.......

4 kommentarer:

  1. Oj!! Tusentusen takk! Det var veldig hyggelig also:)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk, veldig motiverende :-)

    SvarSlett
  3. Tusen tusen tusen takk;o)
    En deilig avslutning på en regnfull dag.
    Som brabo sier, veldig motiverende;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar:D
    ja en bamse er alltid god å ha:)

    hvor har du forresten kjøpt de hvite trekkene du har på kjøkkenstolene?

    klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails