onsdag 8. juli 2009

Shopping i Sverige

Nesten alle bloggere skriver om Bruka bollene sine...og nå har jeg også fått meg en...hi hi...så nå skal vi bli sunne her;O)
Våre elskverdige bebiser måtte jo få litt bling!!!Fant disse søte halsbåndene i Sverige til 59 kr!!!!


Frida fikk rosa så klart med små hundeben på!!!Fordi hun elsker ben:O)



Lille Anton fikk krone...rett og slett fordi han er kongen i dette huset! Og vi andre gjør som han befaler......!!!!!(huff...det verste er at det er ikke langt i fra sannheten heller)

3 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har kjøpt deg :)
    De halsbåndene var knall tøffe. Kanskje noe for mine to puddelgutter ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. skjønne halsbånd til hundene, litt sånn paris hilton over det hihi og bruka samler jeg på, de er vakre de skålene:) ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

    SvarSlett
  3. Åååh, det var sånner boller jeg kjøpte meg igår!;) MEd popcorn, chips og godis skrift på!;) Satt akkurat å tenkte at det hadde vært greit å ha en med salat på!;) (På tur ut å grille nå, så derfor jeg tenkte på det;) heh

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails