torsdag 27. august 2009

Happy happy!

Jeg har vært så heldig å få denne wallstickeren av min snille venninne Vanja(tusen takk Vanja) som driver Happylines. Det er første gang jeg prøver meg på det, og jeg ble bare kjempe fornøyd. Fargen på stickeren er mørke grå! Og den var veldig lett å sette på, og resultatet taler for seg selv! Det var datteren min som var den heldige og fikk den under vinduet på rommet sitt! Og hun er også kjempe fornøyd! Så jeg anbefaler dere virkelig å sjekke ut nettsiden til Vanja! (trykk på bildene så blir de større)

Kjøpte også denne søte opphenget med 4 kroker på Indiska til henne, og den kostet rundt 100 kr.BILLIG! Synes den var kjempe søt, og da kan hun henge opp litt smykker, vesker eller hva annet hun har lyst på!
Ellers så vil jeg takk for alle tipsene jeg fikk i mitt forrige innlegg! Valget har falt på hvite, så håper jeg bare elektrikeren får tid til å sette det opp!Minner også om konkurransen jeg har, så fort dere så er dere med. Ligger under etikett konkurranse!Jeg har allerede kjøpt gaven og vil helst beholde den selv;) Ha en fin kveld alle sammen! Stor klem fra Linda

3 kommentarer:

  1. Gratulerer, det var en flott wallsticker. Koselig blogg du har, jeg legger meg til som følger.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  2. Så fin wallsticker! Jeg har ikke forsøkt meg på dette enda jeg...men jeg har noe liggende i skuffen som skal opp i løpet av høsten, men det er søte tegninger til barnerommet:)

    SvarSlett
  3. Så heldig du var som fikk en så flott wallsticker. Det ble veldig lekkert, synes jeg. Koselig knagg også.

    Ha en super helg ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails