onsdag 26. august 2009

Ikke sint, men veldig veldig skuffet....

Nå har jeg hatt flere innlegg her, og det har ikke kommet på bloggrullen til Nib i det hele tatt. Så nå har jeg testet et par ganger og sjekket, og neida jeg har ikke kommet med. Begynte å bli redd jeg hadde blitt utstengt i fra Nib(hi hi neida) Så nå prøver jeg igjen! Minner også på at jeg har en konkurranse pågang. Gaven er fortsatt en overraskelse, men jeg kommer å kjøpe den hos Albertines verden. Hun som driver butikken har også en kjempe fin blogg som du finner her
Legg igjen en kommentar under etikett konkurranse og du er automatisk med i trekningen:D
Så håper jeg virkelig nå at jeg kommer på bloggrullen til Nib i dag...men jeg regner med at dere er flere enn meg som sliter med det om dagen! Ha en fin dag alle sammen!Stor klem fra Linda

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har hatt samme problem og det er MEGET irriterende :-) Iallefall når man har noe man ønsker å vise, så er det ikke like mange som får se innlegget..

    Håper blogspot fikser problemene sine snart!

    Ha en flott dag!
    Klem J

    SvarSlett
  2. Eg har same problemet *trøste litt*

    Spanade med gåver also!!

    ANita

    SvarSlett
  3. Fin wallsticker! Koselig blogg du har også :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails