tirsdag 25. august 2009

Ønsker meg veldig!

Forelsket meg i denne daybed sengen! Og den ser faktisk ikke vanskelig å lage heller, hvis man har et hus der det lar seg gjøres å henge opp sengen! Synes det var utrolig smart! Men det blir dessverre ingen på meg, da jeg ikke har noen sted å henge den opp....men hadde jeg hatt det, så skulle jeg ha lagd meg en sånn....! Minner også på, at det er konkurranse hos meg. Under etikett konkurranse!Legg igjen en kommentar og du er automatisk med. Ha en flott dag. Klem fra Linda

2 kommentarer:

  1. Å, en sånn kunne jeg også tenkt meg!!! Neste sommer skal vi utvide altanen utenfor soverommet vårt, og da kan vi kanskje.... Ja, det er i hvert fall lov å drømme! Takk for tipset, uansett!
    Ønsker deg en fin, fin dag:)
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin;o), men jeg syns jeg ser barna mine i fri utfoldelse i denne kjempehuska;o)))))))) Det hadde gått hardt utover enhver ting som hadde stått innen rekkevidde;o)
    Ideen er dog veldig fin;o), og det er ikke vanskelig å lage en selv. Litt tau eller kjetting på en rammemadrass....
    Vi fortsetter å drømme....
    Ha en fin dag;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails