mandag 27. april 2009

Før og etter og en minimakeover......


Slik så min datters soverom ut når vi flyttet inn.....vegg til vegg teppe, panel i taket, furu lister, og rosa hårtapet på veggen.....det var rett og slett behov for en oppussing.
Veggene fikk rehab gipsplater og ble malt og taket ble malt hvit. Alle lister ble byttet ut med profilerte lister....resultat ble kjempe fint og lyst;O)


Men møblene hennes var en blanding av nytt og gammelt, så det ble litt sertilt og lite "jentete" ....Så det var på tide med en minimakeover for å få det til å bli litt kos...

Dette var tv benken hennes og hylla som stjal veldig mye av rommet hennes...



Så i helgen hadde hun bursdag og ifra sine besteforeldre var hun så heldig å få nye møbler!!!! Så det ble så mye kosligere men hvite møbler:O)



Fortsatt så er det en del svart igjen, men jeg har vært på ikea og kjøpt hvite hyller....
Og så skal jeg få kjøpt et lappeteppe til henne og nye gardiner...men vi får ta det i lengden!!! Uansett så synes jeg rommet hennes ble kjempe fint:O)
















3 kommentarer:

  1. Så fint det ble !! Ser ikke ut som det er samme rom.

    det går framover ser jeg ...flink er dere.
    Ha en fin uke.
    klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble. Slik smak har vi også. :)

    Hilsen ingunn og linda (datter som tar bildene til vår blogg)

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempefint)
    vil også ha så fint rom, da mitt bare inneholder 2 senger, 2 nattbord og 2 lamper:P

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails