mandag 20. april 2009

Ny klokke som jeg venter på...

Nå begynner kjøkkenet å ta form...tar alltid litt lengre tid her i gården...dessverre så mangler jeg håndtak!!!!Vært 2 ganger på ikea og hver gang er de utsolgt. Så jeg har noen få skap med håndtak! Men vi lar vel ikke verden gå under fordet....mor klarer fint å shoppe !!! Har skrevet om at jeg ønsker meg en ny klokke på kjøkkenet og etter mye om og men kjøpte jeg denne hos:http://shop.skovlycollection.no/ ! Egentlig ikke noe av det jeg var på utkikk etter, men det må være sommeren som har tatt meg.....men jeg tror den kommer til å passe!Dere skal snart få se resultat av kjøkkenet, så snart det er ferdig.....i mens så får nyte denne fiiine klokken som snart skal på veggen hjemme hos oss:O) Ha en fin mandag!

4 kommentarer:

  1. Den var fin! Blir gøy å få den opp på veggen ja!

    Ha en fin kveld.
    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  2. Søt og nydelig klokke.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  3. Se der har du landet på klokken,den var jo kjempe lekker da...gleder meg til å se flere bilder av kjøkkenet ditt:O)Klem fra M

    SvarSlett
  4. Det var en nydelig klokke! Den skulle jeg ville hatt.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails