torsdag 9. april 2009

"Ny nettbutikk"





Dere har sikkert vært å sjekket ut denne nettbutikken for lenge siden, men jeg som er ganske fersk på blogging fant denne fine nettbutikk i Danmark. og her var det mye lekkert:O)
Jeg kom over denne butikken fordi datteren min ønsker seg quiltet pledd i fra greengate på rommet sitt. De har masse produkter i fra dem og masse fine lamper også! Sjekk nettbutikken her:http://www.magnolialiving.dk/ for dere som ikke har sett på denne før. Og har dere tips over hvem interiør forhandler/nettbutikk her i Norge som har et rikt utvalg på greengate tekstiler er jeg evig takknemlig!!! Det pleddet datteren min ønsker seg hadde de nemlig ikke.... Ellers så kan jeg informere at det går sakte men sikkert fremover med kjøkkenet vårt...vi maler og maler:O)

5 kommentarer:

  1. Heisann Linda :)
    Tusen takk for påskehilsen. jeg er aldri på nettbutikk jeg ;)
    Liker å se det jeg handler live !!

    Håper du endelig har fått kameraet ditt i hus.
    jeg er iallefall fornøyd med min kjære canon !!

    Håper dere får en supertrivelig påske :)
    Påskeklem fra Irina

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Tusen takk for koselig hilsen til men i min blogg!
    Nå har jeg tittet litt rundt hos deg, og for et flott hus du har! Ser det er mye jobb da;) Hos meg er malekosten framme støtt og stadig. Blir liksom aldri ferdig...

    Ønsker deg en fortsatt fin Påske!
    klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  3. Flotte lamper du viser;)
    God påske!

    SvarSlett
  4. Takk for tipset!!
    Ja en sånn stol med bilde av sin egen hund hadde jo bare vært best:)
    Ha en deilig langfredag videre:)
    Rikke

    SvarSlett
  5. Oi, der har jeg ikke vært inne før. *Sjekke ut*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails