torsdag 16. april 2009

London

Dattern min har snart bursdag og i år skal vi feire den litt ekstra har mor bestemt....så den 07-10 juni reiser datter og mor på en ordentlig jentetur til London! Flybilletter, hotell og musical er allerede i boks og datteren min gleder seg sinnsykt!!! Og det gjør jeg å;O) Vi har aldri vært på tur i det store utland alene før. Så nå skal vi på seightseeing, shopping og nyyyte livet:O)))
Ellers så har det vært litt blogg tørke etter påsken her....har begynnt på mitt nye arbeids sted. Samme jobb, men nytt sted, nå i Oslo...og jeg begynner klokken 0700...Så mor må opp klokken 0500 hver dag...derfor har denne uken vært veldig hard!!!!!! Kjøkkenet er mer eller mindre ferdig hadde det ikke vært for ikea som har gått tom for håndtakene jeg skal ha....skal prøve å få lagt ut noen bilder i helgen etter oppussingen:O) Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. å så kjekt
    jeg bar elesker london og er der ofte.
    to ganger i året minst;)
    jippi
    heldige dere.,
    hva skal dere se ??
    musical mener jeg,
    og bo da ??
    ådere kommer sikkert til å få det sååååååå kjekt

    SvarSlett
  2. Åååh, musical i London er virkelig en opplevelse. Hvilken skal dere se? Jeg var der i fjor og så Queen-musikalen, den var utrolig bra!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails