mandag 2. februar 2009

Før....sånn så det ut før vi pusset opp.....møblene er ikke våres!!!Men tidlig eiere...rosa og fint;O)




Endelig...her har jeg fått tatt noen bilder fra gangen vår....desverre blir det ingen før og etter bilder av prossessen, men jeg har jo bilde av hvordan den så ut når vi kjøpte huset......!!!Vi har satt inn glass dør til yttergangen vår..der var det før en gammel dør, men ettersom gangen er så liten så var det deilig å få åpnet den....for å slippe inn mer lys...vi har også byttet alle dørene i resten av gangen...er nå på leting etter dørhåndtak...har funnet noen på jernia, og tror jeg går for dem..





Vi har satt inn hvitlakkerte heltre dører...er kjempe fornøyd!!!!Vi har også byttet listverk og fått profilerings lister i hel gangen...gulvet har vi ikke gjort noe med, heller ikke taket sånn i første omgang. Fargen på veggen heter kakel og kommer i fra Jotun. Vi har hatt det så lyst i alle år så nå vil jeg ha litt farger rundt meg igjen! Selvom det kommer nok til å bli ganske så lyst i resten av huset...men jeg er utrolig fornøyd med den fargen og angrer ikke på å gå mørkere enn jeg noen gang har gjort før!!!!
















Her ser dere resultat av mitt prosjekt kommoden..denne var malt i hvit, men jeg hadde blitt lei..


synes den ble bare så fint med det stor speilet vi kjøpte på Bohus ;O) Så jeg er veldig fornøyd!!!!


Synd jeg mistet mine bilder tatt før jeg startet....den ble i hvertfall malt i svart bengalakk, og jeg malte også håndtakene i sølv da disse var i gull... Mangler litt bilder på veggene..men det kommer etter verdt!




6 kommentarer:

  1. Nyyydelig farge på gangen!! Jeg fallt pladask! Kommoden også:) Så flink du er! Blir spennende å følge bloggen din:):)

    SvarSlett
  2. Heisann..
    Gangen ble kjempe fin !
    Hva heter den grå fargen du har brukt der. Den var helt topp. vanskelig å finne den rette gråfargen syns jeg ..
    Hilsen Torill

    SvarSlett
  3. Fargen heter kakel og er jotun sin!!!! Kamerat mitt er veldig dårlig så den er myyyyye finere i virligheten!!!!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fint du hadde det hjemme!
    Jeg lurte på om du kunne si hvor den doble glass døren din er fra?
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Så flott det ble. Jeg skal jammen meg følge din blogg. Ingunn fra Hjemmets gleder

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails