mandag 9. februar 2009





I dag må jeg bare få lov til å skryte av min kjære vennine og designer Vanja, hun driver sitt eget firma som heter http://www.happylines.no/ , der designer og produser hun selvklebende klistremerker i tynn vinyl, også kalt wallstickers. Men ikke nok med det, har du et bilde eller ide over hva du ønsker, så designer hun dette til deg! Og man kan jo bare tenke seg at mulighetene da blir uendelig, og at det bare er fantasien som setter en stopper. Og det mest fantastiske spør du meg, blir du lei så er det bare å ta det av veggen, uten at du må male......Det står en artikkel om henne på http://www.viivilla.no/design-dine-egne-klistremerker.aspx hvis dere ønsker å lese mer!!!


Jeg har allerede flere ideer som hun skal få hjelpe meg med!!!! Og jeg er så stolt av henne som tok skrittet og tørte å satse på noe hun trodde på!!!!


3 kommentarer:

  1. Så tøft!!!! Dette var super kreativt:-D Vi har glatte kjedelige dører i huset men nå hvet eg hvordan de kan bli fine. Ønsker deg en god kveld. Kjempe fin blogg du har:)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha!!!Og det beste er at prisene er overkommelig! Lykke til! Håper du legger ut resultat hvis du bestemmer deg for å kjøpe noe!!!

    SvarSlett
  3. Så spennende dette så ut,det må jeg inn å sjekke.Takk for tipset.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails