fredag 27. februar 2009

Kjøkkenbordet er funnet....


Vi har vært på leting etter et nytt kjøkken bord...men jeg har vært usikker på om jeg vil ha et firkantet eller rundt bord...men så fant jeg dette på ikea som jeg synes har litt av begge deler...Og ettersom vi ikke har verdens største kjøkken passer det fint at det er 2 størrelser på det. Så nå er jakten over og dette bordet skal få lov å være med hjem til oss;O)
Nå må jeg bare få kommet meg på ikea....
Ellers så blir det slalom tur med hele familien i morgen, kun en dagstur, men vi gleder oss alle sammen! Ha en kjempe fin fredags kveld!

3 kommentarer:

  1. Enig i at det bordet er fint ja.. selv har jeg et antikk bord som ligner litt på kjøkkent mitt..
    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei, dette bordet har jeg i stuen.Er super flott i fasong og ikke minst plassmessig med platen en kan dra ut :-) Har aldri angret på dette.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails