onsdag 11. februar 2009

Jiiipiii gleder meg å få de i hus...


Disse fant jeg på Finn, og var så heldig å få kjøpt!!!Etter å ha blitt inspirert av http://cremeinterior.blogspot.com/ og http://heidamen.blogspot.com/ over hvor fint det kan bli hvis man pusser opp det selv, så måtte jeg bare prøve meg....har både malt og trukket om stoler før, men er ingen raser på dette....den ene stolen skal i gangen vår og den andre ønsker datteren min seg på rommet sitt...!!! Men er det noen som har noen gode tips på hvor man kan få tak i stoff??? Er ofte så dyrt hos disse møbel tapetserene.... Den ene blir nok svart med fløyel stoff, mens datteren min ønsker seg en knall farge!!!! Nå gleder jeg meg å få de i hus...for dette er mye mere gøy enn en trapp!!! Ha en fin kveld alle sammen:O)



11 kommentarer:

  1. Gratulerer med stolene. Du kan jo sjekke Stoff og Stil

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, det skal jeg sjekke ut!

    SvarSlett
  3. Flotte stoler, gleder meg til å se hvordan de blir. Jeg har brukt stoffer fre Stoff og stil til mange prosjekter: godt utvalg, ok priser og nettbutikke om du ikke bor i nærheten.
    Lykke til:)

    SvarSlett
  4. Ellers så kan du finne inspirasjon her: http://www.precious.no/

    SvarSlett
  5. Så flotte stoler, gleder meg til å se hvordan de blir :)
    Du kan jo kjøpe stoff på Stoff og Stil, jeg bruker denne butikken mye. De er flinke de som jobber der, så ville forhørt meg litt!
    *Siv*

    SvarSlett
  6. Ååh så heldig du er :)
    Jeg leter og etter sånne stoler, men finner aldri noen.. Ikke her i sør vertfall..
    Er sikker på at de blir nydelige :)

    Lykke til
    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Hadsde en helt lik. Jeg malte hele stolen, stoff og ramme. Fungere som bare f...
    Sjekk den ut på venstre siden av mailen min.
    Klem

    SvarSlett
  8. Ja det blir jo spennende å følge disse stolene...Ellers er det imponerende å se ditt trappeprosjekt..har akkurat en lignende trapp som venter på oppussing...men så kjedelig å begynne...Kanskje jeg blir mer insp.når jeg er hvor fin din blir:O)Lykke til...

    SvarSlett
  9. Tuuusen takk for alle tips!!! Nå gleder jeg meg bare til å få deem hjem og begynne!!!

    SvarSlett
  10. Hei!Morro å titte inn på navnesøsters blogg.
    Lykke til med stolene.Linda :))

    SvarSlett
  11. Kjempefine stoler!! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails