søndag 1. februar 2009


I dag hadde jeg store planer...men har bare puslet med små ting.....vasket litt, lagt sammen en hel haug med klær...surfet på pcen...vasket klær...surfet på pcen..lagd mat..surfet på pcen....og dekket tv stua med papp, støvsugd, surfet igjen..vasket litt mer og lagd litt mer mat..gått tur med hundene og surfet litt til...Ikke fått tatt bilder eller malt trappen...huff huff men fant inspirasjon i fra denne lekre gangen...fargen er ganske lik min gang og jeg synes bare fargen er nydelig....Men når jeg surfet på nettet i stad, gikk jeg innom netthandelen....må være flere mnd siden jeg var der sist...sorry, men det er ikke helt meg!!!Men endte med å kjøpe en lyskrone i svart.....ha ha ha og den var kjempe fin til den latterlig sum av 250 kr....nesten flaut å innrømme, men jeg føler faktisk at jeg gjorde et varp!!!Men det gjenstår å se ettersom jeg ikke har sett den live ennå...uansett for den prisen kan alltids min datter få den på rommet sitt..;O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails