onsdag 18. februar 2009

Inspirasjon soverom...





Fant disse nydeeelige bildene og måtte bare dele med meg!!! Har nesten lyst til å si at jeg tar dem alle 4....i den perfekte verden hadde det vært sånn at jeg kunne bestemme meg for hver dag som gikk hvilket soverom jeg ville ha for natten...









































Fargen på dette rommet er så vakkert!!! Ekslusivt og gjennomført!!









Dette soverommet synes jeg er morsomt og lekent.....



























































Dette er klart favoritt NR 1!!!!!!! Synes dette er bare helt rått og jeg ønsker bare å synke ned i sengen....!!!! Yeees I like!!!

9 kommentarer:

  1. Mye lekkert,men det første bildet er nok min favoritt.

    SvarSlett
  2. O)Ja, her var det mye forskjellig... Første var nok også min favoritt.
    De andre var kanskje litt "bråkete" for å være på et soverom..

    SvarSlett
  3. Mye lekkert..sånn ser det ikke ut hos meg...så jeg hiver meg på drømmen om et fantastisk soverom og sluker bildene ...drøøøømme drømme!
    Flott blogg du har!

    SvarSlett
  4. kvitfor kvit, kvitrar i kvitland, i kvitingstad!!!!!111111

    SvarSlett
  5. Hei,

    Den hvite sengen, hvor har du funnet det bildet? Blir helt gal av den og vil ha den :)

    SvarSlett
  6. Hei

    Glemte å si at det var den øverste sengen med høy hodegavle. :)

    SvarSlett
  7. hei. fin blogg. noen som vet hvor man får kjøpt speilkommode?merete

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails