mandag 16. februar 2009

snik titt på trappa...


Ja helgen ble ikke helt sånn vi hadde planlagt...fyringstanken gikk tom på lørdags kveld, så det ble ikke gjort stort i huset etter det.Lørdagen gikk nemlig bort i fuging og pussing av trappa, det var faktisk mye mer jobb enn jeg hadde forestilt meg...og søndageen gikk til å få varmepumpa oppe å gå og bare å holde varmen...Men nå er i hvertfall trappa grunnet,fuget,sparklet og pusset, klar til maling!!! Men det fikk jeg ikke til i dag, for min mor og min beste vennine har bursdag så jeg har spist både deilig middag og kaker.....så nå ligger jeg på sofan stapp mett.....ha en kjempe fin kveld!!!Og fyringstanken, ja den er fylt på igjen!!!!

5 kommentarer:

  1. Da blir det varmt i huset igjen. Er det ikke godt at vi på forhånd ikke vet hvor mye jobb det er? Trappen ser lys og fin ut allerede nå.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nesten ferdig trapp.. :) Holder på med min ennå, det er utrolig mye arbeid. Men det blir vel verdt det når man er ferdig.
    Klem

    SvarSlett
  3. Er jeg misunnelig på at du har kommet så langt med trappa: JA!!! Jeg ser med grøss og gru på å sette i gang og utsetter det i det lengste...kansje ikke uten grunn. Det ser ut som denne kommer til å bli lekker. Jeg drømmer fortsatt om vår:O)

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er..trapp er ett herk å male. Skulle ha malt vår for tre år siden , heldigvis er den hvit fra før og derfor drøyer den :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg har utsatt denne trappa lenge jeg å....og har tuuuusen av unnskyldinger på å slippe!!!!Og jeg har håpet i det leeeengste at min kjære skulle tilby seg....men så heldig var jeg nok ikke..han gjør jo alt snekker arbeid så han følte vel det var på tide at jeg fikk male! Men nå regner jeg med at jeg kan sitte i trappen til helgen med et glass champis....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails