tirsdag 17. februar 2009

Jiiiipi stolene er trygt i hus!

Tuuusen takk for alle tips og råd jeg fikk ang stolene jeg har kjøpt!!! Jeg fikk levert dem av selger like ved jobben min, så jeg slapp og kjøre inn til byen, gå 4 etasjer opp i en leilighet uten heis, få 500 kr i parkerings bot.....og bruke en ekstra time på å finne adressen!!!! Ha ha ha, slik jeg forestiller meg hvis jeg hadde blitt sluppet løs i Oslo's gater....så dette kalder jeg service!!


Jeg har vært på stoff og stil, og her var det mye lekkert.....falt veldig for denne med striper av grått, svart og sølv.....bare litt usikker om stoffet er sterkt nok. Det er jo ikke noen som skal sitte i disse, for de er kun til pynt!!!! Men allikevel, jeg har jo ikke lyst å kaste bort mange timer, så må jeg ta det på nytt igjen om et par år.....men så tenker jeg også...vi får jo se da, for om noen år, kan gangen bli malt.....og da kan det hende det ikke matcher mer allikevel.....







Dette er alternativt 2....men svart stol med svart stoff...........kanskje litt kjedelig...hmmmm












1 kommentar:

  1. heldigrisen :) tippe det bi kjempefint med det stripete stoffet! skal du ha stolene i original farge eller??

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails