mandag 23. februar 2009

Hjemme hos....svogeren og svigerinna mi..

Jeg har lenge tenkt på å ta litt bilder hjemme hos venner og familie...slikt at jeg kan legge dem ut og vise forskjellige stiler....så først ute er hjemme hos svigerinna og svogeren min. De har pusset opp stua med åpen kjøkken løsning! Og jeg bare si at det har blitt så lekkert!!! De har malt tak og vegger i lyse farger, parketten de har lagt er valnøtt. Loungen og stue bordet er i fra living og gardinene i fra Fryd...Spisebordet og stolene mener jeg de kjøpte på bohus.



De har en kjempe stor peis som jeg synes er bare så lekker, geviret i sølv kjøpte de på italian house og puppedama(som de kaller henne) er i fra kremmerhuset.

Kjøkkenet er norema sand. De har valgt å ikke bruke overskap som jeg synes var en kjempe fin ide når alt er åpent.

De har en stor øy med 4 sitter plasser. Det var så koselig å sitte der å skravle og bare la alt synke inn....satt vel for det meste bare å måpet.....nå har jo ikke jeg noen før bilder, men jeg må si det er en kjempe stor forskjell!!! Vi har ikke åpent kjøkken, men både far og ungene begynnte å mase på meg i går. Jeg ønsker å ha det adskilt, selvom det kan la seg gjøres å få en åpen kjøkken løsning her i huset også.....men etter å ha sett hvor fint det kan bli, ja så har jeg faktisk begynt å fundere selv.....





Gardinene hennes synes jeg var bare så søte. Og jeg tror nok jeg kommer til å herme etter henne.....




Desverre er kamerat mitt på et nervøst sammenbrudd....så bildene er ikke av topp kvalitet! Ser at speilrefleks kamaret som jeg ønsker meg er nærmere enn jeg tror...


Gardinene er bare sååååå fiiiiine!!!! Ha en fin mandags kveld:O)






1 kommentar:

  1. Takk for fint og inspirerende innlegg. Hit kommer jeg igjen. Hilsen ingunn Hjemmets gleder

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails